Raportova recenzija nedjeljom | Venom 3: Posljednji ples Toma Hardyja s vanzemaljcem

Tom Hardy izlazi posljednji put sa svojim ‘prijateljem’ Venomom u filmu Venom: The Last Dance. Ovaj film Sony Picturesa predstavlja treći i posljednji dio franšize. Iako serija nije sasvim ispunila očekivanja Marvelovih obožavatelja, Venom 3 i dalje nudi nezaboravno iskustvo, iako ga to ne čini nužno izvrsnim filmom.

The Penguin

Wolfs

Joker: Folie à Deux

Megalopolis

Speak No Evil

Radnja filma Venom 3, redateljice Kelly Marcel, počinje post-kreditnom scenom iz filma Spider-Man: No Way Home. Nagovještava se da bi se antijunak Toma Hardyja mogao susresti s voljenim Spider-Manom ​​(Tom Holland). Međutim, ovaj tease je brzo odbačen jer Venom/Eddie biva prebačen natrag u svoj svemir. Kad stignu tamo, dvojac se suočava s dvostrukom prijetnjom: američki militanti na Zemlji traže Venoma, dok vanzemaljska vojska predvođena Knullom, tvorcem simbiota, traži Venoma u potrazi za ključem koji bi mogao osloboditi Knulla iz zatvora na stranoj planeti.

Tokom filma, Venom i Eddie Brock se bore da prežive. Dvojni likovi Toma Hardyja čak izvode štos u stilu Toma Cruisea tako što se zakače za avion u pokušaju da stignu do New Yorka. Pretvaraju konja i ribu u simbiotsku verziju, bizarnu, ali uvjerljivu, i kreću na putovanje s neobičnom porodicom fasciniranom vanzemaljcima, idući u mitsko Područje 51. Povrh svega, Venom pjeva Space Oddity Davida Bowieja prije nego što pleše uz Plesnu kraljicu. Ovi se elementi mogu činiti nasumični, ali redateljica Marcel nekako uspijeva.

U svojoj srži, Venom: The Last Dance djeluje kao prijateljski film, fokusirajući se manje na Venomov bijeg od njegovih prijetnji, a više na njegovu vezu s Eddiejem. Film duboko istražuje njihov odnos, čineći ih apsolutnim središtem priče. Marcel daje publici dovoljno vremena da se oprosti od Venoma bez odugovlačenja pripovijesti. Osim Eddieja i Venoma, Marcel također ulazi u podzaplete, dopuštajući sporednim likovima da ostvare utjecaj.

Rhys Ifans, kao Martin, čovjek opsjednut vanzemaljcima, krade nekoliko scena. Njegova izvedba i izgled njegovog lika ublažavaju pritisak Venoma, čineći Martina izvanrednom sporednom ulogom. Marcel također predstavlja ranjivost kroz dr. Teddyja Paynea (Juno Temple), naučnicu koja proučava različite simbiote koji su migrirali na Zemlju. Njen lik blista, osobito tokom vrhunca. Chiwetel Ejiofor također impresionira kao Rex, s dovoljno prostora za istraživanje svoje uloge, dok se Peggy Lu vraća kao Venomova stara prijateljica gospođa Chen, donoseći toplinu i humor na ekran.

Fanovi će posebno uživati ​​u duhovitim šalama između Eddieja i Venoma, pri čemu će izvanzemaljac dobiti najbolje udarne riječi. Film je dobro montiran, održava brz tempo i ostavlja malo mjesta za smetnje. Uspijeva nasmijati publiku, osjećati za Eddieja i daje dovoljno za razgovor nakon što film završi.

Međutim, film podbacuje u određenim područjima. Kao lik, Venom – i franšiza u cjelini – imali su potencijal za puno više. Ipak, filmaši su igrali na sigurno, odbijajući preuzeti rizike koji bi mogli uzdići film. Čak ni zlikovac, Knull, koji se reklamira kao jedna od najopasnijih figura u svemiru Venom/Spider-Man, nije dovoljno istražen da bi postao istinski prijeteća prijetnja. Ova nerazvijenost je razočarenje, posebno s obzirom na potencijal da se učini nešto drugačije.

Završetak filma i scena usred odjavne špice nude tračak nade, nagovještavajući buduće mogućnosti koje bi Sony mogao istražiti, potencijalno utirući put za Spider-Mana 4. Međutim, samo će vrijeme pokazati kako će se produkcijska kuća nositi s onim što slijedi.

U međuvremenu, posljednja post-kreditna scena filma Venom: The Last Dance lako je jedna od najslučajnijih u novijem sjećanju, ali vrijedi je pogledati.

Film je dostupan u Cineplexx i CineStar kinima