Uprkos svom nasilju u “Bad Boys: Ride or Die” (a ima ga dosta), četvrtom po redu u skoro 30 godina staroj franšizi, film se čini kao sigurno mjesto za Willa Smitha, strateško povlačenje nakon niza prestižnih uloga i tog nesretnog oskarovskog šamara. Konačnica ima onaj proračunati, umorni osjećaj, s nekoliko trenutaka kinetičke akcije, ali nedovoljno da bi film izgledao kao nešto više od relikvije.
The Sympathizer
Hit Man
Furiosa
Challengers
Kingdom of the Planet of the Apes
S pozitivne strane, Smith i Martin Lawrence, sada u svojim 50-ima, još uvijek vjerodostojno izvode svoje likove, iako najupečatljivija akcijska scena – toliko dobra da se čini kao da je doskočila padobranom iz drugog filma – ne uključuje njih.
Sve ostalo u vezi s ovim okupljanjem, uključujući svađe starog bračnog para i razna pozivanja na prethodne filmove, ima možda neizbježno ustajalu kvalitetu, od zvukova poznate pjesme do glumaca u pozadini u bikiniju koje kamera skenira kako bi odražavala lokalitet Miamija.
“Bad Boys” počinju tako što se Smithov Mike skrasio, a Lawrenceov Marcus doživljava strah od smrti koji mijenja njegov pogled – momenat komedije koji se, kao i gotovo sve ostalo, pokazuje nedovoljno razvijenim.
Najnovija prijetnja, u međuvremenu, dolazi putem slučaja koji je njihov pokojni kapetan (Joe Pantoliano) istraživao, a koji uključuje narko-kartele i nemilosrdnog ubojicu (Eric Dane, ovdje glumeći zlikovca), razotkrivajući mrežu korupcije koja prisiljava Mikea da se ponovno poveže sa svojim sinom Armandom (Jacob Scipio) i prijateljima policajcima da pobjegnu.
Ponovno u sedlu nakon “Bad Boys for Life” (Michael Bay je uspostavio šablon na prva dva filma), redateljski tim Adil & Bilall ne škrtari na akciji i vratolomijama, a za razliku od filma koji su napravili između – “Batgirl” – barem je ovaj film objavljen.
Ipak, njihovi napori da akciji donesu hiper-kinematografsku kvalitetu dali su mješovite rezultate, uključujući sekvencu koja podsjeća na pucačinu iz prvog lica. Unatoč svoj krvi, količnik komedije u scenariju Chrisa Bremnera i Willa Bealla također se kvalificira kao uvelike anemičan.
Sporedni igrači, na sličan način, imaju relativno malo posla, uključujući povratnike Vanessu Hudgens, Alexandera Ludwiga i Paolu Nuñez, prolaznu epizodnu ulogu Tiffany Haddish i zagonetnu, protraćenu ulogu Rhee Seehorn (“Better Call Saul”).
U klasičnom primjeru dijaloga loših momaka, Daneov lik mrmlja nakon neuspjelog pokušaja da eliminira Mikea i Marcusa: “Ovi tipovi jednostavno odbijaju umrijeti.” Četvrti “Bad Boys” možda neće biti dovoljan da ih ubije, ali sugerira da bi trebali oponašati velik dio stanovništva Floride i, kada je u pitanju ovaj posao, razmisliti o povlačenju.